INFORMACJA ws. możliwości składania wniosków o utylizację azbestu.
Wójt Gminy Maciejowice informuje mieszkańców, że istnieje możliwość składania wniosków o utylizację azbestu.
Zainteresowane osoby prosimy o złożenie wymaganych dokumentów* w terminie do dnia 30 kwietnia 2021 roku. Wzory dokumentów są dostępne jako załączniki do niniejszej informacji lub w Referacie Inwestycyjnym w siedzibie Urzędu (pokój nr 10, tel. 25 683-20-31).
Wypełnione i podpisane dokumenty można złożyć osobiście lub przesłać pocztą na adres Urzędu Gminy w Maciejowicach, ul. Rynek 7, 08-480 Maciejowice.
* Dokumenty niezbędne do złożenia:
– Wniosek o udzielenie dofinansowania
wniosek o udzielenie dofinansowania
– Ocena stanu i możliwości bezpiecznego użytkowania wyrobów zawierających azbest
ocena stanu i możliwości bezpiecznego użytkowania wyrobów zawierających azbest
– Informacja o wyrobach zawierających azbest
informacja o wyrobach zawierajacych azbest
– Oświadczenie do wniosku
– Zgodna na przetwarzanie danych osobowych
Zgoda na przetwarzanie danych osobowych
– Wypełniony formularz pomocy de minimis (jeśli dotyczy)
– Kopia zgłoszenia robót złożonego w Starostwie Powiatowym zawierająca potwierdzenie wpływu (jeśli dotyczy)
**Do wypełnienia dokumentów niezbędne są:
– Dowód osobisty
– Numer działki, z której odbierane będą wyroby azbestowe
– Ilość posiadanego azbestu (liczba płyt azbestowych w szt./w przypadku płyt karo w m2)