Zapytanie ofertowe
Normal
0
21
false
false
false
MicrosoftInternetExplorer4
Maciejowice, dnia 10 czerwca 2013 r.
ZF.042.7.2013
ZAPYTANIE OFERTOWE
I. POSTANOWIENIA OGÓLNE
1. Postępowanie prowadzone na podstawie art. 4 pkt 8 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 – tekst jednolity).
II. ZLECENIODAWCA
Gmina Maciejowice
ul. Rynek 7
08-480 Maciejowice
NIP 826-206-64-87
III. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
W ramach zamówienia przewiduje się wykonanie „Przebudowy mogiły zbiorowej żołnierzy Wojska Polskiego na cmentarzu parafialnym w Maciejowicach”.
Zakres prac obejmuje:
– rozbiórkę starego pomnika z płyt lastrico oraz rozbiórka starego fundamentu,
– utylizacja elementów pozostałych po rozbiórce,
– zalanie nowego węższego fundamentu o wymiarach 215 cm x 245 cm,
– wykonanie i zestawienie pomnika o wymiarach 220 cm x 250 cm, zgodnie ze złożonym projektem,
– wykonanie krzyża i godła Polski oraz umieszczenie ich na nowej płycie napisowej,
– zagospodarowanie terenu wokół pomnika poprzez ułożenie kostki granitowej koloru szarego o kalibracji 4/6,
– wykonanie liternictwa na płycie napisowej (ilość liter – 73).
Specyfikacja techniczna:
1.Pomnik
– pomnik wykonany będzie z polskiego kamienia o nazwie Strzegom I gatunku, bez przerostów, bez przebarwień, pęknięć, sztychów i plam – zgodnie z projektem stanowiącym załącznik nr 5 do zapytania ofertowego w kolorze jasnoszarym z odcieniami bieli i czerni)
– grubość poszczególnych elementów składowych będzie wynosiła 6 cm
– pomnik będzie miał wymiar 220 cm szerokości oraz 250 cm długości
– litery wykuwane ręcznie, czcionka Times New Roman
2.Zagospodarowanie terenu wokół pomnika
– wokół pomnika zostanie ułożona szara kostka granitowa o granulacji 4/6, nie polerowana (co zmniejsza ryzyko poślizgu).
IV. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA
Wykonanie prac do 20.08.2013 r.
V. TERMIN SKŁADANIA OFERT
1. Oferty w języku polskim należy złożyć w terminie do dnia 21.06.2013 r. do godz. 15.00
2. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
VI. WYMAGANIA, JAKIE POWINNI SPEŁNIAĆ WYKONAWCY ZAMÓWIENIA W ZAKRESIE DOKUMENTÓW I OŚWIADCZEŃ
1.O zamówienie mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy:
a) posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności tj. pracownicy, od których wymaga się uprawnień zgodnie z ustawą Prawo budowlane (powinni być członkami Izby Inżynierów Budownictwa),
b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, tj. zrealizowali w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwóch zamówień na roboty budowlane, związanych z zakresem robót,
c) dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zadania,
d) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
VII. OCENA I WYBOR NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
1.Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie poniżej przedstawionych kryteriów oceny – cena oferowana 100 %,
2. Zamawiający dokona oceny ofert na podstawie wyniku osiągniętej liczby pkt. max. 100 wyliczonych w oparciu o powyższe kryteria,
3. Wyniki postępowania zostaną opublikowane na stronie internetowej: www.maciejowice.pl,
4. Wszelkie koszty sporządzenia i przedłożenia oferty ponosi oferent, bez możliwości ich refundacji,
5. Wszelkie koszty uczestnictwa w spotkaniach przedofertowych i wizjach lokalnych ponosi oferent,
6. Zamawiający zastrzega sobie prawo zwiększenia zakresu zamówienia.
VIII. WARUNKI PŁATNOŚCI
Zgodnie z projektem umowy.
IX. DOKUMENTY SKŁADAJĄCE SIĘ NA OFERTĘ:
Oferta powinna zawierać prawidłowo wypełnione następujące dokumenty i oświadczenia:
1. Formularz oferty – załącznik nr 1,
2. Wypełniony formularz Kosztorysu ofertowego z cenami za poszczególne elementy robót i wartością robót stanowiącą cenę ofertową zamówienia – zgodnie z projektem stanowiącym załącznik nr 2,
3. Aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
4. Wykaz wykonanych robót – załącznik nr 3,
5. Wykaz osób odpowiedzialnych za realizację zamówienia na załączonym formularzu – załącznik nr 4,- z udokumentowaniem kwalifikacji zawodowych (uprawnienia, zaświadczenia z Izby Inżynierów Budownictwa),
6. Projekt wykonania mogiły oraz wzór inskrypcji do umieszczenia na mogile– załącznik nr 5,
7. Parafowany projekt umowy. – załącznik nr 6.
Wójt
/-/ Sylwester Dymiński
st1:*{behavior:url(#ieooui) }
/* Style Definitions */
table.MsoNormalTable
{mso-style-name:Standardowy;
mso-tstyle-rowband-size:0;
mso-tstyle-colband-size:0;
mso-style-noshow:yes;
mso-style-parent:””;
mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt;
mso-para-margin:0cm;
mso-para-margin-bottom:.0001pt;
mso-pagination:widow-orphan;
font-size:10.0pt;
font-family:”Times New Roman”;
mso-ansi-language:#0400;
mso-fareast-language:#0400;
mso-bidi-language:#0400;}