Zaproszenie do złożenia oferty cenowej – zapytanie ofertowe nr POIG 2012/2
v:* {behavior:url(#default#VML);}
o:* {behavior:url(#default#VML);}
w:* {behavior:url(#default#VML);}
.shape {behavior:url(#default#VML);}
Normal
0
21
false
false
false
MicrosoftInternetExplorer4
st1:*{behavior:url(#ieooui) }
/* Style Definitions */
table.MsoNormalTable
{mso-style-name:Standardowy;
mso-tstyle-rowband-size:0;
mso-tstyle-colband-size:0;
mso-style-noshow:yes;
mso-style-parent:””;
mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt;
mso-para-margin:0cm;
mso-para-margin-bottom:.0001pt;
mso-pagination:widow-orphan;
font-size:10.0pt;
font-family:”Times New Roman”;
mso-ansi-language:#0400;
mso-fareast-language:#0400;
mso-bidi-language:#0400;}
Maciejowice, 13.08.2012 r.
Gmina Maciejowice
ul. Rynek 7
08-480 Maciejowice
tel. 25 682 57 37
Zaproszenie do złożenia oferty cenowej
Zapytanie ofertowe nr POIG 2012/2
Działanie 6. Przeprowadzenie akcji informacyjno-promocyjnej projektu
W związku z realizacją przez Gminę Maciejowice projektu „Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w Gminie Maciejowice” współfinansowanego z budżetu Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, 8. Oś Priorytetowa: Społeczeństwo informacyjne – zwiększenie innowacyjności gospodarki, Działanie 8.3 Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu – eInclusion, zwracam się z prośbą o złożenie Państwa oferty cenowej na opracowanie i wydruk materiałów promocyjnych.
Szacunkowa wartość zamówienia nie przekracza 14 000 euro. Do niniejszego postępowania ofertowego nie mają zastosowania przepisy ustawy z dnia 29.01.2004 Prawo zamówień publicznych.
Opis przedmiotu zamówienia:
– Opracowanie ulotki – szt. 1
– Wydruk ulotek – szt. 1 500
– Opracowanie plakatu – szt. 1
– Wydruk plakatów – szt. 100
– Opracowanie folderu – szt. 1
– Wydruk folderów – szt. 300
– Opracowanie baneru – szt. 1
– Wydruk baneru – szt. 1
Wymogi co do ulotek:
1. Format – składany A4 do DL (łamany na 3 części)
2. Dwustronna
3. Papier błyszczący, kreda
4. Gramatura – 250 albo 300 g
5. W pełnym kolorze/4+4 (obustronnie)
6. Na ulotkach muszą się znaleźć:
– Logotypy zgodnie z wytycznymi Ministerstwa rozwoju Regionalnego (MRR) dotyczącymi oznaczania projektów realizowanych w ramach PO IG
– Informacja o współfinansowaniu projektu ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego wraz hasłem promocyjnym określonym przez MRR: „Dotacje na innowacje. Inwestujemy w waszą przyszłość”
– Wzór wizualizacji opracowany we współpracy zamawiającego z oferentem
– Treść merytoryczna zatwierdzona przez zamawiającego
– Logo zamawiającego
Wymogi co do plakatów:
1. Format A2 (42/60 cm)
2. Gramatura – 200 gr/m2
3. W pełnym kolorze/4+4
4. Na plakacie muszą się znaleźć:
– Logotypy zgodnie z wytycznymi Ministerstwa rozwoju Regionalnego (MRR) dotyczącymi oznaczania projektów realizowanych w ramach PO IG
– Informacja o współfinansowaniu projektu ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego wraz hasłem promocyjnym określonym przez MRR: „Dotacje na innowacje. Inwestujemy w waszą przyszłość”
– Wzór wizualizacji opracowany we współpracy zamawiającego z oferentem
– Treść merytoryczna zatwierdzona przez zamawiającego
– Logo zamawiającego
Wymogi co do folderów:
1. Format A 5
2. Gramatura (135-250 gr/m2)
3. W pełnym kolorze/4+4
4. Minimalna liczba stron – 16
5. W folderze muszą się znaleźć:
– Logotypy zgodnie z wytycznymi Ministerstwa rozwoju Regionalnego (MRR) dotyczącymi oznaczania projektów realizowanych w ramach PO IG
– Informacja o współfinansowaniu projektu ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego wraz hasłem promocyjnym określonym przez MRR: „Dotacje na innowacje. Inwestujemy w waszą przyszłość”
– Wzór wizualizacji opracowany we współpracy zamawiającego z oferentem
– Informacje o projekcie, zasadach rekrutacji i uczestnictwa
– Treść merytoryczna zatwierdzona przez zamawiającego
– Logo zamawiającego
Wymogi co do baneru:
1. Format 150×100 cm
2. W pełnym kolorze/4+4
3. Wykonany z wytrzymałego i odpornego na czynniki zewnętrzne materiału, przystosowanego do produkcji banerów
4. Z kompletem mocowań
5. Na banerze muszą się znaleźć:
– Logotypy zgodnie z wytycznymi Ministerstwa rozwoju Regionalnego (MRR) dotyczącymi oznaczania projektów realizowanych w ramach PO IG
– Informacja o współfinansowaniu projektu ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego wraz hasłem promocyjnym określonym przez MRR: „Dotacje na innowacje. Inwestujemy w waszą przyszłość”
– Wzór wizualizacji opracowany we współpracy zamawiającego z oferentem
– Informacje o projekcie i rekrutacji
– Treść merytoryczna zatwierdzona przez zamawiającego
– Logo zamawiającego
Warunek konieczny: wszystkie materiały promocyjne muszą odpowiadać kryteriom i wzorcom określonym w „Przewodniku w zakresie promocji projektów finansowanych w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, 2007-2013 dla beneficjentów i instytucji zaangażowanych we wdrażanie Programu opracowanym przez Ministerstwo Rozwoju Regionalnego”.
Termin realizacji zamówienia: 31.08.2012 r.
Kryteria oceny złożonych ofert: 100% cena
Forma składania ofert: ofertę należy przygotować zgodnie z Załącznikiem nr 2 do ZAPYTANIA OFERTOWEGO.
Termin ważności oferty: 30 dni
Ofertę należy przesłać do dnia 22.08.2012 r. do godz. 15
– na adres pocztowy: Gmina Maciejowice, Rynek 7, 08-480 Maciejowice, z dopiskiem „Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w Gminie Maciejowice” – oferta na opracowanie i wydruk materiałów promocyjnych (liczy się data wpływu)
– na adres e-mailowy: [email protected], w tytule wpisując „Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w Gminie Maciejowice” – oferta na opracowanie i wydruk materiałów promocyjnych
– faxem na nr: 25 683 20 31.
Wszelkie pytania zawiązane z niniejszym zaproszeniem należy kierować na adres e-mail: [email protected] w tytule wpisując: „Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w Gminie Maciejowice” – pytanie – materiały promocyjne.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia niniejszego zapytana bez podania przyczyny.
Wójt Gminy
/-/ Sylwester Dymiński
v:* {behavior:url(#default#VML);}
o:* {behavior:url(#default#VML);}
w:* {behavior:url(#default#VML);}
.shape {behavior:url(#default#VML);}
Normal
0
21
false
false
false
MicrosoftInternetExplorer4
/* Style Definitions */
table.MsoNormalTable
{mso-style-name:Standardowy;
mso-tstyle-rowband-size:0;
mso-tstyle-colband-size:0;
mso-style-noshow:yes;
mso-style-parent:””;
mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt;
mso-para-margin:0cm;
mso-para-margin-bottom:.0001pt;
mso-pagination:widow-orphan;
font-size:10.0pt;
font-family:”Times New Roman”;
mso-ansi-language:#0400;
mso-fareast-language:#0400;
mso-bidi-language:#0400;}
Załącznik nr 1
POTWIERDZENIE ZAPOZNANIA SIĘ Z ZAPROSZENIEM DO Z ZŁOŻENIA OFERTY CENOWEJ
Zapytanie ofertowe nr 8.3 PO IG 02/2012
na opracowanie i wydruk materiałów promocyjnych.
„Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w Gminie Maciejowice”
Miejscowość, dnia…
Ja niżej podpisany/-a, …………………………………………………….., PESEL: …………, NIP …………………, oświadczam, że:
– zapoznałem/-am się z opisem zapytania ofertowego –na opracowanie i wydruk materiałów promocyjnych,
– nie wnoszę uwag do przedstawionych w opisie informacji,
– jestem świadomy, że wszystkie materiały promocyjne muszą spełniać wymogi zawarte w Przewodniku w zakresie promocji projektów finansowanych w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, 2007-2013 dla beneficjentów i instytucji zaangażowanych we wdrażanie Programu opracowanym przez Ministerstwo Rozwoju Regionalnego.
Załącznik nr 2
O F E R T A
Ja/My niżej podpisani: ………………………………………………………………………………………………….
…………………………………………………………………………………………………
Z siedzibą: …………………………………………………………………………………………………………………
…………………………………………………………………………………………………
NIP: ………………………………… REGON:…………………………………………..
Składam/y niniejszą ofertę na opracowanie i wydruk materiałów promocyjnych w ramach Działania 6. Przeprowadzenie akcji informacyjno-promocyjnej projektu „Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w Gminie Maciejowice” współfinansowanego z budżetu Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, 8. Oś Priorytetowa: Społeczeństwo informacyjne – zwiększenie innowacyjności gospodarki, Działanie 8.3 Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu – eInclusion, zgodnie z zapytaniem ofertowym z dn. 10.08.2012 r.
Lp. | Przedmiot oferty (1) |
Ilość (w szt.) |
Cena jednostkowa (netto) |
Wartość (netto) |
VAT |
Wartość (brutto) |
1 | Opracowanie ulotki |
|||||
2 | Wydruk ulotek |
|||||
3 | Opracowanie plakatu |
|||||
4 | Wydruk plakatów |
|||||
5 | Opracowanie folderu |
|||||
6 | Wydruk folderów |
|||||
7 | Opracowanie baneru |
|||||
8 | Wydruk baneru |
|||||
ŁĄCZNA WARTOŚĆ |
Termin realizacji zamówienia – ……………………. ………………………………………….
miejscowość i data
…………………………………………….
Pieczęć i podpis Wykonawcy lub osoby
uprawnionej do reprezentowania Wykonawcy
Normal
0
21
false
false
false
MicrosoftInternetExplorer4
/* Style Definitions */
table.MsoNormalTable
{mso-style-name:Standardowy;
mso-tstyle-rowband-size:0;
mso-tstyle-colband-size:0;
mso-style-noshow:yes;
mso-style-parent:””;
mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt;
mso-para-margin:0cm;
mso-para-margin-bottom:.0001pt;
mso-pagination:widow-orphan;
font-size:10.0pt;
font-family:”Times New Roman”;
mso-ansi-language:#0400;
mso-fareast-language:#0400;
mso-bidi-language:#0400;}
[1] Koszty wydruku powinny uwzględniać koszty dostawy do siedziby Zamawiającego
Normal
0
21
false
false
false
MicrosoftInternetExplorer4
/* Style Definitions */
table.MsoNormalTable
{mso-style-name:Standardowy;
mso-tstyle-rowband-size:0;
mso-tstyle-colband-size:0;
mso-style-noshow:yes;
mso-style-parent:””;
mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt;
mso-para-margin:0cm;
mso-para-margin-bottom:.0001pt;
mso-pagination:widow-orphan;
font-size:10.0pt;
font-family:”Times New Roman”;
mso-ansi-language:#0400;
mso-fareast-language:#0400;
mso-bidi-language:#0400;}